Kontaktid
UAB "Bregva"
Ettevõtte kood: 305990274
KM-maksja kood: LT100014703118
E-post e-posti aadress: glamorshoplt@gmail.com
Kontakttelefon: +37067387812
KKK
1. Millised on tarneviisid ja hinnad?
1. Millised on kättetoimetamisviisid ja hinnad?
Kohaletoimetamine toimub Omniva, LP Expressi ja DPD pakiautomaatide ning kulleritega. Saatmishinnad riikide kaupa:
Leedu: alates 2,99 € kuni 6,49 €
Läti: alates 2,89 € kuni 9,99 €
Eesti: alates 3,49 € kuni 11,99 €
2. Kui kaua võtab aega tellimuste tarnimine?
Kaubad tarnitakse 5-10 tööpäeva jooksul , olenevalt laoseisust ja valitud tarneviisist.
3. Kas ma saan kaupa tagastada või ümber vahetada?
Jah, saate kasutamata kauba tagastada 14 päeva jooksul pärast kättesaamist. Kaup peab olema originaalpakendis ja kasutamata. Lisateabe saamiseks vaadake meie tagasimaksepoliitikat .
4. Millised on makseviisid?
Praegu saab makseid teha nii elektroonilise panganduse kui ka kaardiga (Visa, MasterCard) ning Apple Pay ja Google Pay abil.
5. Kas müüte originaalparfüüme ja kosmeetikat?
Jah, kõik meie müüdavad tooted on 100% originaalsed , hangitud ametlikelt tarnijatelt ja tootjatelt. Garanteerime nende autentsuse.
6. Kuidas ma saan teada uute kampaaniate ja allahindluste kohta?
Liitu meie uudiskirjaga ja jälgi meid sotsiaalmeedias, et olla esimeste seas, kes saavad teada eksklusiivsetest pakkumistest.
7. Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?
Kui teie tellimus on saadetud, saate e-posti teel jälgimisnumbri. posti teel, mis võimaldab saadetist jälgida.
7. Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?
Kui teie tellimus on saadetud, saate e-posti teel jälgimisnumbri. posti teel, mis võimaldab saadetist jälgida.
8. Kuidas ma saan teiega ühendust võtta?
Meiliaadress: klientai@glamur.lt
Telefoninumber: +37067387812